17 Eylül 2010 Cuma

Photographs of A Peaceful Day

Yayınlanan fotoğraflar Ada Dileksiz'e aittir. Her hakkı saklıdır.

Eğer benim gibi fotoğrafa ilginiz varsa, gittiğiniz her şehirde son gününüzü kendinize ve karelerinize ayırın. Bütün şehri öğrendikten sonra sevdiğiniz ve gittiğiniz şehir denince aklınıza gelicek 20-30 kare elinizde dönün yurdunuza.En azından bu fotoğrafları çektiğim günün amacı buydu.

Londra her gelişimde beni şaşırtan bir şehir, bir gün okulu kırdım, eniştemin eski Analog Pentax'ını elime aldım ve düştüm yollara. Gitmek isteyip de gidemediğim, içinde olmak istediğim, seyretmeye doyamadığım, benim için özel manzaraları bu sefer hem kendim hem sizler için fotoğrafladım. Fotoğraflarım orjinal siyah-beyaz film ile çekilmişlerdir. Umarım kendi Londra'mı sizin gözlerinizde de canlandırırım.
In London, I skipped school for 1 day and went places that I feel peaceful, to photograph there. I never felt as much as happy at that day. I hope that I can show London in my eyes :)

Morlu Günler Bayan Mor
Have a Nice Week Ms.Purple










2 yorum:

mine dedi ki...

başlığı ve fotoları çok sevdim ...
mor halacığımın en sevdiği renkti bugünlerde bende de başladı mor etkisini göstermeye
hayırdır diyorum gülümseyerek, çünkü eskiden çok garipserdim : )

Ada dedi ki...

minecim öncelikle beğenmene cok sevindim :). mor etkisi yakında seni de saracak belli :D